#dagensbild

Fotograf: Hampus Samuelsson

Hampus berättar: ”Bilden är tagen under en solovandring i april 2009 i Svartedalens naturreservat i Bohuslän. Jag hittade en perfekt liten udde att slå läger. Marken var stenig och ojämn så jag kunde försäkra mig om att jag inte skulle få några tältande gäster brevid min Hennesey Hammock. När kvällen kom blev det sådär magiskt vindstilla och hela sjön var spegelblank. Kameran öppnades upp på 30 sek och jag fick av någon anledning för mig att kasta en glödande pinne framför kameran, resultatet blev ganska roligt.

Kommentera

