Outdoor Research Sensor Gloves

 

Jag erkänner att jag använder min telefon väldigt väldigt mycket. Jag erkänner att det är jäkligt kallt när temperaturen går ner till -12 grader. Fast det gäller ju inte för den som har handskar i TouchTec-läder från Outdoor Research.

2 reaktioner på ”Outdoor Research Sensor Gloves

    • Klart att de inte är som utan handske, men jag är nöjd. Upplever att OR:s variant med det behandlade skinnet ger mer precision när man manövrerar touchskärmen, i jämförelse med dem med ett kopparnät.

Kommentera

