The Calle Challenge

Visst gillar jag Calle. Han skojar och livar upp stämningen på kontoret, men ibland går han för långt. När jag kom tillbaka från semestern och han hade flyttat om mitt skrivbord och snott min sjöutsikt. Det gör man inte ostraffat. Hämnden är ljuv heter det och Calle har just fått tillbaka något han definitivt inte gillar. Han har fått en löputmaning:

– Om Calle klarar milspåret i Hellas på under 55 min kommer han att få skicka tillbaka en utmaning till mig.

– Om Calle klarar milspåret i Hellas på under 50 min kommer han att få skicka tillbaka en ännu värre utmaning till mig.

– Om Calle inte klarar utmaningen kommer jag att flytta tillbaka skrivborden så att jag får tillbaka MIN sjöutsikt.

Calle har till den 1:a maj 2012 på sig.

2 reaktioner på ”The Calle Challenge

Kommentera

