Calle Challenge 2 – Utmaningen accepterad

Intressant utmaning! Det är ju otroligt att Johan, som knappt ens är på kontoret, ska ha bästa platsen. Han kommer in och jobbar typ två timmar, inklusive lunch på omkring en och en halv timme. Sedan åker han hem och Facebookar och kollar Youtube resten av dagen. Men visst! Det är ju solklart att den löken ska ha den bästa platsen … eller?

Så fan heller! Jag tar mig an denna utmaning och kommer att kämpa så att träden viker sig i Hellas, så att all vegetation inom 50 meter från milspåret förkolnar. Jag kommer att sikta på att ta milen under 50 minuter och passa vidare en utmaning som skulle få Lucifer Satansson att skaka av fruktan.

Men jag behöver all hjälp jag kan få. Jag behöver träningstips. Jag behöver pepp. Om du vill hjälpa mig att klara utmaningen och förpassa Johan till ett kontor i en kartong, på en lagerhylla, längst ner i vår källare :) släng in era tips i komentarsfältet

/Calle

2 reaktioner på ”Calle Challenge 2 – Utmaningen accepterad

  1. Calle, du verkar inte vara en löpare i grunden!?
    Börja lugnt, kvantitet före kvalitet på löppassen i början.
    Gå inte ut på milen direkt om du är ovan.

    Sedan är bästa kondisbyggaren – Intervaller!

Kommentera

