Dagens outfit – Calle Challenge VI

20120302-092540.jpg

Igår så dundrade det in ett stort paket till mig. Det var fullt med otroligt schyssta Salomonkläder och en träningsklocka från Suunto. Nu är jag kittad med: ett par otroligt snabbfotade Salomon XR Mission, en fjäderlätt Fast Wing Jacket, ett par aerodynamiska EXO IV 3/4 Tight, en hyperventilerande  Trail Runner t-shirt, en värmade XR Zip, och den bärbara tidsstudiemannen Suunto Quest. I och med detta känner jag att kraven har skruvats upp. Jag kan ju inte springa omkring och representera utan att  prestera. Idag blir det en 7km vända och så satsar jag på milen på Söndag. Här går det att följa min träning: http://www.movescount.com/members/callring. Dessutom har jag apterat en psykning till Johan.

Kommentera

