Calle Challenge VII

Ha … haha … hahaha … där satt den! Först var jag ute och klämde Hellasmilen på 52 min och därmed var utmaningen avklarad. Men jag kunde ju förstås inte nöja mig med det, så jag tog och vilade mig i form under en vecka,  kolhydratladdade på ett hejdundrande bröllop. När sen solen precis gått upp, någon gång på eftermiddagen alltså, tog jag mig till Hellas och brände av milen på 49 minuter.

Det blev en liten film också. Och en ny utmaning till Johan. Hoppas att han överlever :)

//Calle

Kommentera

