Det ryktas visst om skiddesigntävling igen …

Förra hösten var turen på min sida (eller skickligheten om man frågar mig) och jag lyckades vinna Addnatures skiddesigntävling. I och med det fick jag möjligheten att tillsammans med min fru och dotter följa med Addnature upp till Åre under ett par dagar för att där få vara med på en äventyrlig, lyxbetonad helhetsupplevelse som jag sent kommer att glömma, med boende, med spa och mat på lyxiga Copperhill Mountain Lodge, skidtillverkning hos det sköna gänget på Åre skidfabrik och därefter provåkning av de skidor jag designat och tillverkat, ned för Åreskutan tillsammans med grabbarna från Addnature.

Det ryktas visst om att det nu är dags för en uppföljare till fjolårets succétävling. Med andra ord har någon annan chansen att få vara med om en liknande upplevelse. Lyllosar!

Delar av detta filmades av Daniel och filmen finner du här!

/Christian Olars, vinnare av Addnature skiddesigntävling 2011

Kommentera

